de rust is wedergekeerd - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu de rust is wedergekeerd - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu

de rust is wedergekeerd

Door: Piet Puijn

Blijf op de hoogte en volg Piet

04 Februari 2005 | Spanje, Salamanca

vorige week zijn tin, gorn, goep y wooter op bezoek geweest ze hebben zich als vanouds weer misdragen en mijn duitse huisgenoten slapenloze nachten bezorgd. we zijn lekker veel weesten stappen en hebben lekker aan de tapas gezeten. en in opdracht van pieternel de cultuurhistorische wandeling gedaan. als afsluiter van het weekend hebben we nog een wedstrijd van in het santiago bernabeau stadion bezocht. real tegen mallorca, met een super goal in de laatste minuut.
mijn duitse huisgenoten zijn vertrokkken, dus ik heb het huis momenteel alleen. ik ben van kamer verhuisd en heb nu super veel ruimte. ik heb net mijn laatste examen gehaald. dus kan ik nu tot het einde lekker relaxen. ik ga morgen zuid amerikaans carnaval vieren in ciudad rodrigo. en hoop volgend weekend noord of zuid spanje nog te bezoeken.
ik kom over 2 weken alweer naar nijmgen. ondanks dat salamanca een superstad is, heb ik het hier nu wel gezien. ik spreek nu redelijk wat spaans en wil zeker nog een keer terug komen.
hasta pronto,

piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Piet
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 705
Totaal aantal bezoekers 6160

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: