¿que tal alli? - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu ¿que tal alli? - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu

¿que tal alli?

Door: Piet Puijn

Blijf op de hoogte en volg Piet

17 Januari 2005 | Spanje, Salamanca

aqui todo va bien!
Vorige week zijn mijn moeder en broertje langs geweest. we zijn naar valladolid gevlogen. alleen was er te dikke mist dus moesten we in santander landen en daar op de bus stappen. we hebben een auto gehuurd en alle steden in een straal van 200 km bezocht. allemaal mooie steden alleen tijdens de siesta uitgestorven. mijn moeder en broertje hebben het erg naar hun zin gehad. ik ben met mijn broertje naar U.D. salamanca - Tenerife geweest. het was ongelovelijk koud in het stadion. en een wedstrijd met een monsterscore 4-5. na de wedstrijd heb ik per ongeluk nog een politie agent aangereden. we zijn de hele week lekker uit eten en op stap geweest. fotos komen.
ik ben nou weer een week bezig en alles loopt weer als een trein. ik zit nu in een klas met 2 jappen, 2 chineesen, 2 belgen, luxemburger en een zweed. ik schijn beter spaans te spreken dan alle nederlandse trainers bij elkaar.
volgend weekend komen tijn, wal, poeje en josje over naar het spaanse land. ik hoop dat ze niet te veel zon verwachten. de winter is hier verdomde koud. mijn duitse huisgenoten zijn zéér blij met de komst van 4 hollanders (sarcastisch). maar niettemin zal het een feestfestijn worden. hasta luego

adios piet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Piet
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 6162

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: