hablo un poco español - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu hablo un poco español - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu

hablo un poco español

Door: Piet Puijn

Blijf op de hoogte en volg Piet

20 Oktober 2004 | Spanje, Salamanca

het begint op te schieten met mijn spaans. ik ben vorige week in een klas gezet die al een week bezig is en ik kan het tempo met gemak aan. het gaat allemaal heel snel ik heb hier in 6 dagen meer geleerd dan in nederland in 6 weken.

Salamanca is echt een super mooie stad ik net mijn hele fototoestel vol geschoten. de foto,s komen spoedig.

afgelopen weekend ben ik naar een nationaal park geweest. ik heb 5 uur gelopen in de bergen om uiteindelijk bij een bergmeer aan te komen. de dag erna had echt iedereen spierpijn, maar het was ht wel waard. dus niemand kan zeggen dat ik een cultuurbarbaar ben.

iedereen kijkt weer uit naar het weekend. want dan is het weer feest tot in de vroege uurtjes.

adios piet

ps, ik heb een spaans telefoonnummer
tel: +34 6 47 89 65 09

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Piet
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 6158

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: