goed idee die siesta. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu goed idee die siesta. - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu

goed idee die siesta.

Door: Piet Puijn

Blijf op de hoogte en volg Piet

28 Oktober 2004 | Spanje, Salamanca

hallo. hoe gaat het? hier gaat alles zijn gangetje. ik heb net mijn eerste examen spaans gehad. waarschijnlijk heb ik het vrij goed gedaan. dus trakteer ik mijzelf op een lange nacht stappen.

als je hier eenmaal het ritme te pakken hebt is het goed vol te houden. ik ben vanmorgen naar school geweest ben naar huis gegaan heb wat gegeten en geslapen. (toch wel een goed idee die siesta). ik ben net wakker geworden. ff wat boodschappen doen een beetje relaxen en mailen. wat eten, beetje relaxen en weer stappen.

Zaterdag ga ik de hele dag naar Toledo, vlakbij madrid. toledo is de oude hoofdstad van spanje en schijnbaar ongelovelijk interresant om te bezichtigen. de week er op hoop ik naar naar madrid te gaan en een wedstrijd van real madrid te bezoeken en lisabon staat ook nog op mijn verlanglijst.

adios piet.

ps. er worden altijd fotos gemaakt tijdens het stappen. maar meer weet ik er ook niet van.

• 25 November 2004 - 14:31

Jeroen:

Ola hermano, como esta?

Ik hoor dat je je wel een beetje vermaakt. Praat je ook al eem beetje Spaans, of is het nog steeds alleen maar een beetje porno-Spaans? Ik let wel een beetje op 't Haantje (en 't Haantje op mij). Ik heb nog niets gelezen over de senorita's!
    Vertel eens hoe het daar mee gaat. Het bellen gaat over en weer nog niet zo soepel, maar dat gaat wel goedkomen.
    Piet, groeten uit Nijmegen!
    Jeroen.