Eindelijk aangekomen in salmanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen in salmanca - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Piet Puijn - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen in salmanca

Door: Piet Puijn

Blijf op de hoogte en volg Piet

11 Oktober 2004 | Spanje, Salamanca

na zaterdagavond eerst met joep te hebben doorgezakt, mocht ik ´s ochtends vroeg opstaan om mijn vliegtuig te halen. eenmaal geland in Valladolid moest ik met de bus naar salamanca om mijn sleutel op te halen. ik laat binnenkort wel wat foto´s zien. ik heb net mijn eerste lesdag gehad. het beviel meteen goed. ik val met mijn neus in de boter want morgen is meteen een vrije dag. dus kan ik vanavond meteen het nachtleven onderzoeken.

adios,
piet

  • 12 Oktober 2004 - 15:33

    Thijs Smarius:

    He Piet,
    Donde estas ahora?
    (TOCH????)
    Como estas con ti camping/cafe-Spaans?

  • 13 Oktober 2004 - 12:03

    Speedy Gonzales:

    ha lillek ding,

    mooi om te horen dat je heelhuids aangekomen bent. zo'n vrije dag is er niet voorniets piet.het is de bedoeling dat je alle geobsorbeerde kennis in de praktijk kan brengen. En dan voornamelijk in de kroeg. En geen haar om die vreest dat dat niet goed komt. Veel plezier met alle siniorita's en gedraag je een beethe he

    mzzl Jorn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

Piet
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 6231

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: